Sökresultat

Sökresultat

Fri frakt
Vid köp över 500kr
Din trygghet
På nätet sedan 1997
Trogen kund
25kr rabatt på ditt nästa köp
 

Du har 0 produkter i din varukorg.

HEM  » GI Glutenfri Knäckemix 418g Eko - Ewalie
GI Glutenfri Knäckemix 418g Eko  - Ewalie

GI Glutenfri Knäckemix 418g Eko - Ewalie

GI Glutenfri Knäckemix 418g Eko - Ewalie

En bakmix som du bara blandar med vatten och olja, rör ihop och brer ut på två plåtar. 

ECO
SKU# 3307
61 kr    
Utgått
UTGÅTT
En bakmix som du bara blandar med vatten och olja, rör ihop och brer ut på två plåtar. 

Läs mer  »

Produktinformation 

En bakmix som du bara blandar med vatten och olja, rör ihop och brer ut på två plåtar. Enklare kan det knappast bli att baka hemgjort knäckebröd. Kan smaksättas på alla tänkbara sätt. Något salt eller något sött? T ex flingsalt, chili, ingefära, kanel. Knäcket passar även dig som vill dra ned på kolhydraterna eller tänker på GI*.  Du behöver inte knåda eller kavla.
Varningstext: försvinnande gott, går inte att sluta äta.

Innehållsförteckning:

Rårisflingor, boveteflingor, linfrön, pumpakärnor, sesamfrön, solroskärnor

Näringsinnehåll:

Näringsvärde per 100 g, energi 2036 kJ/489 kcal fett 30,1 g, varav mättat fett 4,3 g, varav enkelomättat fett 8,9 g, varav fleromättat fett 16,7 g, kolhydrater 32,1 g, varav sockerarter 1,5 g, fibrer 7,8 g, protein 18,5 g, salt 0,03 g

*GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI påverkar att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulin påslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.


 

Dölj  »
Fri frakt över 500kr
På nätet sedan 1997
25kr rabatt ditt nästa köp

Produktinformation 

En bakmix som du bara blandar med vatten och olja, rör ihop och brer ut på två plåtar. Enklare kan det knappast bli att baka hemgjort knäckebröd. Kan smaksättas på alla tänkbara sätt. Något salt eller något sött? T ex flingsalt, chili, ingefära, kanel. Knäcket passar även dig som vill dra ned på kolhydraterna eller tänker på GI*.  Du behöver inte knåda eller kavla.
Varningstext: försvinnande gott, går inte att sluta äta.

Innehållsförteckning:

Rårisflingor, boveteflingor, linfrön, pumpakärnor, sesamfrön, solroskärnor

Näringsinnehåll:

Näringsvärde per 100 g, energi 2036 kJ/489 kcal fett 30,1 g, varav mättat fett 4,3 g, varav enkelomättat fett 8,9 g, varav fleromättat fett 16,7 g, kolhydrater 32,1 g, varav sockerarter 1,5 g, fibrer 7,8 g, protein 18,5 g, salt 0,03 g

*GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI påverkar att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulin påslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.