Sökresultat

Sökresultat

 

Du har 0 produkter i din varukorg.

HEM  » GI Brödmix 648g Glutenfri Eko - Ewalie
GI Brödmix 648g Glutenfri Eko - Ewalie

GI Brödmix 648g Glutenfri Eko - Ewalie

GI Brödmix 648g Glutenfri Eko - Ewalie

Brödmix som bakas till ett saftigt och gott glutenfritt bröd, dessutom med lågt GI.



Läs mer  » 
ECO
SKU# 3306
75 kr    
Brödmix som bakas till ett saftigt och gott glutenfritt bröd, dessutom med lågt GI.

Läs mer  »

Produktinformation 

Brödmix som bakas till ett saftigt och gott glutenfritt bröd, dessutom med lågt GI. Innehåller mycket nötter, frö och torkade osvavlade aprikoser. Ett riktigt nöt och fruktbröd som väger ca 1,8 kilo när det är färdig bakat. Ett bröd som mättar, helt enkelt. Bara att röra ihop med naturell yoghurt alt. sojayoghurt eller havreyoghurt.
Innehållsförteckning:
Rårismjöl, bovetemjöl, hasselnötter, mandel, pumpakärnor, aprikosbitar, linfrön, solroskärnor, jäsningsmedel (E500, bikarbonat), stabiliseringsmedel (guarkärnmjöl), salt.
Näringsinnehåll:
Näringsvärde per 100 g, Energi 1 808 kJ /432 kcal, Fett 19,0 g, varav mättat fett 2,3, Kolhydrat 50,2 g, varav sockerarter 4,0 g, Fiber 6,0 g Protein 12,0 g, Salt 2,2 g *GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI gör att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulinpåslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.. Innehåller mycket nötter, frö och torkade osvavlade aprikoser. Ett riktigt nöt och fruktbröd som väger ca 1,8 kilo när det är färdig bakat. Ett bröd som mättar, helt enkelt. Bara att röra ihop med naturell yoghurt alt. sojayoghurt eller havreyoghurt.
Innehållsförteckning:
Rårismjöl, bovetemjöl, hasselnötter, mandel, pumpakärnor, aprikosbitar, linfrön, solroskärnor, jäsningsmedel (E500, bikarbonat), stabiliseringsmedel (guarkärnmjöl), salt.
Näringsinnehåll:
Näringsvärde per 100 g, Energi 1 808 kJ /432 kcal, Fett 19,0 g, varav mättat fett 2,3, Kolhydrat 50,2 g, varav sockerarter 4,0 g, Fiber 6,0 g Protein 12,0 g, Salt 2,2 g *GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI gör att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulinpåslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.

Dölj  »

Produktinformation 

Brödmix som bakas till ett saftigt och gott glutenfritt bröd, dessutom med lågt GI. Innehåller mycket nötter, frö och torkade osvavlade aprikoser. Ett riktigt nöt och fruktbröd som väger ca 1,8 kilo när det är färdig bakat. Ett bröd som mättar, helt enkelt. Bara att röra ihop med naturell yoghurt alt. sojayoghurt eller havreyoghurt.
Innehållsförteckning:
Rårismjöl, bovetemjöl, hasselnötter, mandel, pumpakärnor, aprikosbitar, linfrön, solroskärnor, jäsningsmedel (E500, bikarbonat), stabiliseringsmedel (guarkärnmjöl), salt.
Näringsinnehåll:
Näringsvärde per 100 g, Energi 1 808 kJ /432 kcal, Fett 19,0 g, varav mättat fett 2,3, Kolhydrat 50,2 g, varav sockerarter 4,0 g, Fiber 6,0 g Protein 12,0 g, Salt 2,2 g *GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI gör att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulinpåslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.. Innehåller mycket nötter, frö och torkade osvavlade aprikoser. Ett riktigt nöt och fruktbröd som väger ca 1,8 kilo när det är färdig bakat. Ett bröd som mättar, helt enkelt. Bara att röra ihop med naturell yoghurt alt. sojayoghurt eller havreyoghurt.
Innehållsförteckning:
Rårismjöl, bovetemjöl, hasselnötter, mandel, pumpakärnor, aprikosbitar, linfrön, solroskärnor, jäsningsmedel (E500, bikarbonat), stabiliseringsmedel (guarkärnmjöl), salt.
Näringsinnehåll:
Näringsvärde per 100 g, Energi 1 808 kJ /432 kcal, Fett 19,0 g, varav mättat fett 2,3, Kolhydrat 50,2 g, varav sockerarter 4,0 g, Fiber 6,0 g Protein 12,0 g, Salt 2,2 g *GI (glykemiskt index) är ett mått på hur snabbt ditt blodsocker höjs efter att du ätit någonting som innehåller kolhydrater. Kolhydrater med högt GI gör att ditt blodsocker stiger snabbt, vilket ger ett kraftigt insulinpåslag. Att äta mat med lågt GI gör att du minskar risken att drabbas av högt kolesterol och blodtryck, diabetes, fetma, hjärt- och kärlsjukdomar.